• Przejdź do treści
  • Przejdź do głównego paska bocznego
  • Przejdź do stopki

Jasinówka HomepageJasinówka

Firma sprzątająca Katowice | Serwis sprzątający Śląsk

  • Strona główna
  • O nas
  • Oferta
    • Sprzątanie biur
    • Sprzątanie domów i mieszkań
    • Mycie okien
    • Czyszczenie posadzek
    • Czyszczenie wykładzin
    • Sprzątanie po remoncie
    • Czyszczenie tapicerki
      • Czyszczenie tapicerki meblowej
      • Czyszczenie tapicerki samochodowej
      • Czyszczenie tapicerki skórzanej
  • Blog
  • Kontakt
Jesteś tutaj: Strona główna / Artykuły / Czyste biuro to zdrowe biuro

Czyste biuro to zdrowe biuro


O czystości w domu uczyła nas nasza mama. Jak również babcia. A w zasadzie to cała rodzina, nieustannie przypominała nam o tym, jak ważne jest zachowanie czystości dla… wielu spraw i z wielu powodów. Mówiło się bowiem o tym, że otoczenie – a raczej jego stan – ma na nas ogromny wpływ. A bardziej szczegółowo mówiąc. Jeśli przesiadujemy w środowisku, które raczej nie jest zbyt estetyczne i daleko mu do tego, aby powiedzieć o nim „uporządkowane” to w naszej głowie również nie będzie najlepiej.

Mówiąc prościej, będzie zwyczajnie w niej bałagan. A jak w naszej głowie nie będzie porządku, to tym bardziej i w naszym życiu. I tak ze względu na tak banalną rzecz, jaką niewątpliwie jest sprzątanie, możemy w stosunkowo długim czasie (ale jednak!) przyciągnąć do siebie niepowodzenia zawodowe, czy w życiu osobistym, a nawet depresję. Która niejako może być efektem obu powyższych. No bo przecież kto chciałby być z kimś, czy (o zgrozo!) pracować z kimś, kto żyje w nieładzie. Zdaje się, że to nie byłoby zbyt przyjemne. A jeśli chodzi o pracę, to nawet potencjalnie katastrofalne pod względem ekonomicznym. Zatem te łajania naszej rodziny na temat porządku wcale nie były bezpodstawne. Ano, nie. I to w dodatku nie tylko pod względem umiejętności życia w społeczeństwie i dążenia do samorozwoju, ale również ze względu na kwestie zdrowotne. Czyste otoczenie ma wpływ na nasze zdrowie.

A czyste biuro to zdrowe biuro. W przestrzeni, gdzie pracujemy, spędzamy bowiem najwięcej czasu. Dlatego to właśnie o to środowisko powinniśmy zadbać w pierwszej kolejności. No tak, oczywiście, nie wszystko zależy w niej od nas. No bo przecież nie naszym obowiązkiem jest czyszczenie pracowniczych toalet, czy zbiorowej kuchni. Jednak to nie w nich spędzamy gro naszego czasu, dlatego przestańmy marudzić,i ograniczmy się do tego, co możemy zrobić samodzielnie. Jak zatem możemy sprawić, aby nasza biurowa przestrzeń była bardziej uporządkowana? Przede wszystkim pamiętajmy o tym, aby przez cały dzień nie siedzieć w biurze z zamkniętym oknem. Jego otwarcie może spotkać się z dezaprobatą, gdy przestrzeń w biurze jest klimatyzowana, jednak z pewnością będziemy mogli wynegocjować otwarcie okna, jeśli naszemu kierownikowi przedstawimy rzetelne argumenty zdrowotne, jakie przemawiają za regularnym wietrzeniem pomieszczeń.

W skrócie? Mniejsza wilgotność powietrza, czyli mniejsze ryzyko rozwijania się grzybów i drobnoustrojów. Co więcej, jeśli mniej niepokojących, dziwnych mały stworzeń w powietrzu, to tym mniejsze prawdopodobieństwo zachorowania pracowników. A to oczywiście oznacza większą ich wydajność i lepsze finansowe firmowe. Czy jakikolwiek kierownik mógłby oprzeć się tej argumentacji? Gdy już otworzymy okna w biurze (raz na jakiś czas), to koniecznie uporządkujmy swoje biurko. Pozbądźmy się tych rzeczy, których już nie używamy, a te które używamy rzadko schowajmy do szafki. Koniecznie również zetrzyjmy kurze, a jeśli kierownik pozwoli, postawmy na biurku małego kwiatka. O ile podniesie on morale!

W kategorii:Artykuły

Pierwszy Sidebar

Nasze usługi

  • Czyszczenie posadzek
  • Czyszczenie tapicerki
  • Czyszczenie tapicerki meblowej
  • Czyszczenie tapicerki samochodowej
  • Czyszczenie tapicerki skórzanej
  • Czyszczenie wykładzin
  • Mycie okien
  • Sprzątanie biur
  • Sprzątanie domów i mieszkań
  • Sprzątanie po remoncie

Ostatnie artykuły

  • Pranie dywanów Warszawa
  • Pranie tapicerki meblowej Warszawa
  • Pranie wykładzin Warszawa
  • Usuwanie graffiti Wrocław
  • Mycie dachów Wrocław
  • Moskitiery Wrocław
  • Mycie elewacji Wrocław
  • czyszczenie kostki brukowej Wrocław
  • Rolety wewnętrzne Wrocław
  • Pranie tapicerki samochodowej Warszawa
  • Prawo jazdy Wrocław
  • Twoje meble w sypialni wymagają dokładnego i precyzyjnego ich wyczyszczenia ?
  • Nie wyrzucaj mebli ze swojej garderoby, zwłaszcza gdy wystarczy je tylko wyczyścić
  • Jak przeprowadzić czyszczenie mebli ogrodowych?
  • Szukasz metody na pozbycie się plam z zestawu wypoczynkowego?
  • Jak posprzątać nasz balkon ze wszystkich znajdujących się na nim odpadów i śmieci?
  • Na twoim tarasie panuje nie lada bałagan?
  • Niesiesz się z zamiarem czyszczenia mebli tarasowych?
  • Nie masz pomysłu na odplamianie poduszek?
  • Stan twojej sofy pozostawia bardzo wiele do życzenia?
  • Co zyskamy decydując się na odplamianie krzeseł?
  • Nie wiesz jak wyczyścić swój stół?
  • Kiedy warto zgłosić się do firmy oferującej czyszczenie mebli i sprzątanie ogrodów?
  • Wbrew temu co się wydaje, czyszczenie mebli nie jest czymś prostym, oczywistym ani łatwym
  • Pamiętajmy aby przy czyszczeniu mebli technorattanowych nie doprowadzić do ich uszkodzenia?
  • Jak czyścić i pielęgnować meble ogrodowe?
  • Kiedy nie masz czasu na sprzątanie domu
  • Jak znaleźć sprzątaczkę do sprzątania domu
  • Czysty dom to Twoje zdrowie
  • Dom a firma sprzątająca
  • Zadbaj o swój dom, serwis sprzątający
  • Jak sprzątać łazienkę w biurze
  • Czysty magazyn a bezpieczeństwo pracowników
  • Zadbaj o magazyn w swojej firmie, sprzątanie magazynu
  • Sprzątanie biur w Warszawie
  • Sprzątanie biur w Poznaniu
  • Usługi sprzątające dla każdego, firma sprzątająca
  • Profesjonalne sprzątanie hal
  • Kiedy zamówić firmę sprzątającą?
  • Sprzątanie magazynu
  • W jaki sposób efektywnie sprzątać biuro
  • Czyste biuro to zdrowe biuro
  • Ścieranie kurzu w biurach
  • Czyste biuro a wydajność pracowników
  • W jakich godzinach sprzątać biuro?
  • Firma sprzątająca, a wywóz śmieci i gruzu
  • Kilka słów o sprzątaniu łazienki
  • Czyszczenie sprzętu agd
  • Meble w mieszkaniu
  • Urządzanie mieszkania po remoncie

725-725-725

biuro@jasinowka.pl

Siedziba: Katowice

Kontakt

Footer

Menu

  • Czyszczenie posadzek
  • Czyszczenie tapicerki
  • Czyszczenie tapicerki meblowej
  • Czyszczenie tapicerki samochodowej
  • Czyszczenie tapicerki skórzanej
  • Czyszczenie wykładzin
  • Mycie okien
  • Sprzątanie biur
  • Sprzątanie domów i mieszkań
  • Sprzątanie po remoncie

Artykuły

Czyszczenie sprzętu agd

W jakich godzinach sprzątać biuro?

Pamiętajmy aby przy czyszczeniu mebli technorattanowych nie doprowadzić do ich uszkodzenia?

Moskitiery Wrocław

Usuwanie graffiti Wrocław

Porady

Kilka słów o sprzątaniu łazienki

Czysty magazyn a bezpieczeństwo pracowników

Jak efektywnie posprzątać mieszkanie?

Kilka słów o czyszczeniu tapicerki samochodowej

Mycie dachów Wrocław

Partnerzy

Pranie dywanów Warszawa

Pranie tapicerki meblowej Warszawa

Pranie wykładzin Warszawa

Usuwanie graffiti Wrocław

Mycie dachów Wrocław

Moskitiery Wrocław

Mycie elewacji Wrocław

czyszczenie kostki brukowej Wrocław

Rolety wewnętrzne Wrocław

Pranie tapicerki samochodowej Warszawa

Prawo jazdy Wrocław

  • Mapa strony

Copyright ©2020 · Jasinówka - All Rights Reserved