• Przejdź do treści
  • Przejdź do głównego paska bocznego
  • Przejdź do stopki

Jasinówka HomepageJasinówka

Firma sprzątająca Katowice | Serwis sprzątający Śląsk

  • Strona główna
  • O nas
  • Oferta
    • Sprzątanie biur
    • Sprzątanie domów i mieszkań
    • Mycie okien
    • Czyszczenie posadzek
    • Czyszczenie wykładzin
    • Sprzątanie po remoncie
    • Czyszczenie tapicerki
      • Czyszczenie tapicerki meblowej
      • Czyszczenie tapicerki samochodowej
      • Czyszczenie tapicerki skórzanej
  • Blog
  • Kontakt
Jesteś tutaj: Strona główna / Artykuły / Czyste biuro a wydajność pracowników
hodowlamastifow.pl

Czyste biuro a wydajność pracowników


Pamiętacie, jak babcia i mama powtarzały nieustannie, że „co dzieje się na zewnątrz, to dzieje się w głowie”? Nie pamiętam dokładnie, jak szło to ich powiedzenie, jednak doskonale wiem, o co chodziło zarówno jednej, jak i drugiej personie. O to, że środowisko ma ogromny wpływ na to, jak się czujemy. A to jak się czujemy wpływa na naszą produktywność i tym podobne. Nic więc dziwnego, że nasze ukochane kobiety starają się nam wpoić, żeby zawsze trzymać porządek w swoim otoczeniu.

Gdyż, gdy ono jest czyste, to my stajemy się lepsi w tym co robimy, możemy robić więcej, i co najważniejsze – zdaje się – jesteśmy szczęśliwsi. O tym, że porządek w swoim mieszkaniu musimy zachowywać, bardzo dobrze wiemy. Niestety nasze wyuczone „pedanctwo” często nie odzwierciedla się w miejscu, w którym pracujemy. A szkoda. Gdyż to właśnie w miejscu pracy powinniśmy jeszcze szczególniej dbać o czystość otoczenia, w jakim przebywamy. To, jak wygląda biuro – a więc miejsce, w którym powstają nasze najbardziej kreatywne pomysły w ciągu dnia i gdzie chcąc nie chcąc spędzamy najwięcej naszego czasu – powinno być niezwykle uporządkowane. Ja wiem. Niektórzy twierdzą, że tylko w nieładzie potrafią być kreatywni. Jednak nie do końca się z tym twierdzeniem zgodzę.

Czy czyste biuro a wydajność pracowników ma ze sobą jakikolwiek związek? Ja myślę, że tak. I założę się, że zgodzi się ze mną wiele osób. W końcu w przestrzeni, która jest uporządkowana o wiele łatwiej jest znaleźć nam potrzebne do pracy rzeczy. Niezależnie od tego, czy byłby to bardzo ważny raport, czy zwyczajny długopis do podpisania dokumentów. W końcu i on – choć żyjemy w czasach, gdzie pisze się chyba tylko jeszcze w szkole -jest niezbędny do tego, aby czasem podpisać ważne dokumenty, czy uzupełniać formularze. I bez takiego podstawowego narzędzia, jakim jest rzeczony długopis, trudno nam będzie wykonywać swoja pracę. Jeśli zatem poświęcamy dużo czasu na jego znalezienie, to cierpi na tym nasza wydajność w pracy. A jak cierpi nasza wydajność, to również cierpi cały biznes.

Mniej zarobionych przez firmę pieniędzy, może nawet spowodować (w skrajnych i postępujących przypadkach), że po jakimś czasie przedsiębiorstwo nie będzie stać na utrzymanie takiej ilości pracowników. A więc, kolejnym etapem będą zwolnienia i zamknięcie firmy. Ale przecież nam się tylko nie chciało posprzątać na biurko, prawda? No. Jak widać konsekwencje takiego niby mało istotnego zaniedbania, mogą być w dalszej perspektywie potężne. Zupełnie tak, jak było w tej chińskiej przypowieści o tym, jak przegrana dla narodu wojna rozpoczęła się od źle podkutego konia. Jednak to jest już opowieść na inną okazję. To o czym powinniśmy wiedzieć to fakt, że właśnie najmniej istotne rzeczy – mogłoby się wydawać – mają ogromny wpływ na nasze życie, środowisko, a także na to gdzie i w jakim miejscu będziemy znajdować się za jakiś czas. Czy zatem warto dbać o porządek w firmie? Nawet nie warto. Po prostu trzeba!

W kategorii:Artykuły

Pierwszy Sidebar

Domy energooszczędne

Nasze usługi

  • Czyszczenie posadzek
  • Czyszczenie tapicerki
  • Czyszczenie tapicerki meblowej
  • Czyszczenie tapicerki samochodowej
  • Czyszczenie tapicerki skórzanej
  • Czyszczenie wykładzin
  • Mycie okien
  • Sprzątanie biur
  • Sprzątanie domów i mieszkań
  • Sprzątanie po remoncie

Ostatnie artykuły

  • Pranie dywanów Warszawa
  • Pranie tapicerki meblowej Warszawa
  • Pranie wykładzin Warszawa
  • Usuwanie graffiti Wrocław
  • Mycie dachów Wrocław
  • Moskitiery Wrocław
  • Mycie elewacji Wrocław
  • czyszczenie kostki brukowej Wrocław
  • Rolety wewnętrzne Wrocław
  • Pranie tapicerki samochodowej Warszawa
  • Prawo jazdy Wrocław
  • Twoje meble w sypialni wymagają dokładnego i precyzyjnego ich wyczyszczenia ?
  • Nie wyrzucaj mebli ze swojej garderoby, zwłaszcza gdy wystarczy je tylko wyczyścić
  • Jak przeprowadzić czyszczenie mebli ogrodowych?
  • Szukasz metody na pozbycie się plam z zestawu wypoczynkowego?
  • Jak posprzątać nasz balkon ze wszystkich znajdujących się na nim odpadów i śmieci?
  • Na twoim tarasie panuje nie lada bałagan?
  • Niesiesz się z zamiarem czyszczenia mebli tarasowych?
  • Nie masz pomysłu na odplamianie poduszek?
  • Stan twojej sofy pozostawia bardzo wiele do życzenia?
  • Co zyskamy decydując się na odplamianie krzeseł?
  • Nie wiesz jak wyczyścić swój stół?
  • Kiedy warto zgłosić się do firmy oferującej czyszczenie mebli i sprzątanie ogrodów?
  • Wbrew temu co się wydaje, czyszczenie mebli nie jest czymś prostym, oczywistym ani łatwym
  • Pamiętajmy aby przy czyszczeniu mebli technorattanowych nie doprowadzić do ich uszkodzenia?
  • Jak czyścić i pielęgnować meble ogrodowe?
  • Kiedy nie masz czasu na sprzątanie domu
  • Jak znaleźć sprzątaczkę do sprzątania domu
  • Czysty dom to Twoje zdrowie
  • Dom a firma sprzątająca
  • Zadbaj o swój dom, serwis sprzątający
  • Jak sprzątać łazienkę w biurze
  • Czysty magazyn a bezpieczeństwo pracowników
  • Zadbaj o magazyn w swojej firmie, sprzątanie magazynu
  • Sprzątanie biur w Warszawie
  • Sprzątanie biur w Poznaniu
  • Usługi sprzątające dla każdego, firma sprzątająca
  • Profesjonalne sprzątanie hal
  • Kiedy zamówić firmę sprzątającą?
  • Sprzątanie magazynu
  • W jaki sposób efektywnie sprzątać biuro
  • Czyste biuro to zdrowe biuro
  • Ścieranie kurzu w biurach
  • Czyste biuro a wydajność pracowników
  • W jakich godzinach sprzątać biuro?
  • Firma sprzątająca, a wywóz śmieci i gruzu
  • Kilka słów o sprzątaniu łazienki
  • Czyszczenie sprzętu agd
  • Meble w mieszkaniu
  • Urządzanie mieszkania po remoncie

725-725-725

biuro@jasinowka.pl

Siedziba: Katowice

Kontakt
niedziela handlowa

Footer

Menu

  • Czyszczenie posadzek
  • Czyszczenie tapicerki
  • Czyszczenie tapicerki meblowej
  • Czyszczenie tapicerki samochodowej
  • Czyszczenie tapicerki skórzanej
  • Czyszczenie wykładzin
  • Mycie okien
  • Sprzątanie biur
  • Sprzątanie domów i mieszkań
  • Sprzątanie po remoncie

Artykuły

Jak sprzątać łazienkę w biurze

Postaw na porządek

Remont w domu

Profesjonalne pranie wykładzin

Meble w mieszkaniu

Porady

Czyste biuro to zdrowe biuro

Dlaczego skorzystać z usług firmy sprzątającej?

Nie wiesz jak wyczyścić swój stół?

Remont w mieszkaniu to wyzwanie

Mycie dachów Wrocław

Partnerzy

Pranie dywanów Warszawa

Pranie tapicerki meblowej Warszawa

Pranie wykładzin Warszawa

Usuwanie graffiti Wrocław

Mycie dachów Wrocław

Moskitiery Wrocław

Mycie elewacji Wrocław

czyszczenie kostki brukowej Wrocław

Rolety wewnętrzne Wrocław

Pranie tapicerki samochodowej Warszawa

Prawo jazdy Wrocław

  • Mapa strony

Copyright ©2020 · Jasinówka - All Rights Reserved